Давайте обговоримо
ваш проєкт

    Наскрізна аналітика Підвищення ефективності маркетингу за рахунок глибокої аналітики

    Коли мова заходить про використання системи аналітики, більшість компаній вибирають стандартні налаштування. Підключають скрипт на сайт, налаштовують цілі і все. Однак реальної користі від цього не багато ... від слова зовсім. Наскрізна аналітика дозволяє простежити весь шлях комунікації з клієнтом, від першого кліка по рекламі до грошей в касі в розрізі кожного каналу

    Наскрізна аналітика

    Наскрізна аналітика дозволяє

      • Побачити ефективність роботи кожного каналу
      • Контролювати дохід від кожного кліка
      • Точно прорахувати рентабельність інвестицій в маркетинг
      • Коригувати маркетинг, грунтуючись на конкретних даних
      • Знайти нові точки зростання для вашого бізнесу
      • Об’єднувати дані в єдину звітність

    Якщо ви збираєте недостатньо даних, ви не можете контролювати маркетинг

    Eтапи налаштування
    наскрізний аналітики

      • Визначення цілей
        Сама по собі наскрізна аналітика не підвищить вам продажі. Спочатку необхідно зрозуміти, яке завдання вона буде виконувати
      • Збір даних з усіх джерел
        Перед тим як почати вивчення даних, їх спочатку необхідно зібрати. Бажано в одному місці. Ми для цього крім Google Analytics використовуємо сторонні сервіси
      • Обробка даних
        Швидкість обробки – головний факт. Як правило ми використовуємо хмарні сервіси для роботи з базами даних, такі як Google BigQuery
      • Ще більше даних
        Google Analytics є відмінним інструментом, однак для отримання більшої кількості даних ми використовуємо різні BI системи
      • Повернення даних з CRM
        Щоб точно розраховувати рентабельність маркетингу, дані про суму угод необхідно повертати в Analytics
      • Візуалізація
        Для побудови звітів використовуємо Google Data Studio або Microsoft Power BI

    Наскрізна аналітика

    Наскрізна аналітика
    дає зрозуміти

      • Який шлях проходить клієнт від потреби до угоди
      • Який канал реклами приносить більше прибутку
      • Які джерела грають головну роль при прийнятті рішення
      • Скільки клієнтів офлайні прийшли з реклами
      • Скільки прибутку приносить контент в соц. мережах і блозі
      • Де шукати точки росту компанії

    Бажаете відслідковувати весь шлях клієнта?

      Вартість настройки

      Вартість настройки
      залежить від

        • Кількості рекламних каналів
        • Поточного рівня настройки аналітики і CRM
        • Кількості підключених додаткових сервісів
        • Кількості варіацій звітів
        • Технічних нюансів сайту і бази даних
        • Додаткових вимог замовника
      Наші клієнти
      Bristol
      Bristol

      Відгуки

      Відгуки

      Серед наших клієнтів можна зустріти 2 типи компаній:
          - великий і системний бізнес
          - компанії, які стали великими і системними завдяки нам :)

      Під час роботи над проектами ми завжди тримаємо зв'язок з клієнтами, щоб оперативно отримувати фідбек про ефективність digital-маркетингу.

      А іноді ми отримуємо такі приємні відгуки.

      Готель "Лондонська"

      Розробка сайту та маркетинг

      Formula Medical spa

      Комплексний маркетинг

      Готуєте інформацію
      для керівництва?

      1. Прорахуємо проект і надішлемо комерційну пропозицію
      2. Допоможемо підготуватися до захисту бюджету

        Наша команда

        Head of Strategy

        PPC team lead

        Middle PPC-фахівець

        Front-End developer

        Давайте обговоримо
        ваш проєкт