Коли мова заходить про використання системи аналітики, більшість компаній вибирають стандартні налаштування. Підключають скрипт на сайт, налаштовують цілі і все. Однак реальної користі від цього не багато ... від слова зовсім. Наскрізна аналітика дозволяє простежити весь шлях комунікації з клієнтом, від першого кліка по рекламі до грошей в касі в розрізі кожного каналу
Наскрізна аналітика
Наскрізна аналітика дозволяє
- Побачити ефективність роботи кожного каналу
- Контролювати дохід від кожного кліка
- Точно прорахувати рентабельність інвестицій в маркетинг
- Коригувати маркетинг, грунтуючись на конкретних даних
- Знайти нові точки зростання для вашого бізнесу
- Об’єднувати дані в єдину звітність
Якщо ви збираєте недостатньо даних, ви не можете контролювати маркетинг
Eтапи налаштування
наскрізний аналітики
-
Визначення цілей
Сама по собі наскрізна аналітика не підвищить вам продажі. Спочатку необхідно зрозуміти, яке завдання вона буде виконувати -
Збір даних з усіх джерел
Перед тим як почати вивчення даних, їх спочатку необхідно зібрати. Бажано в одному місці. Ми для цього крім Google Analytics використовуємо сторонні сервіси -
Обробка даних
Швидкість обробки – головний факт. Як правило ми використовуємо хмарні сервіси для роботи з базами даних, такі як Google BigQuery
-
Визначення цілей
-
Ще більше даних
Google Analytics є відмінним інструментом, однак для отримання більшої кількості даних ми використовуємо різні BI системи -
Повернення даних з CRM
Щоб точно розраховувати рентабельність маркетингу, дані про суму угод необхідно повертати в Analytics -
Візуалізація
Для побудови звітів використовуємо Google Data Studio або Microsoft Power BI
-
Ще більше даних
Наскрізна аналітика
Наскрізна аналітика
дає зрозуміти
- Який шлях проходить клієнт від потреби до угоди
- Який канал реклами приносить більше прибутку
- Які джерела грають головну роль при прийнятті рішення
- Скільки клієнтів офлайні прийшли з реклами
- Скільки прибутку приносить контент в соц. мережах і блозі
- Де шукати точки росту компанії
Бажаете відслідковувати весь шлях клієнта?
Вартість настройки
Вартість настройки
залежить від
- Кількості рекламних каналів
- Поточного рівня настройки аналітики і CRM
- Кількості підключених додаткових сервісів
- Кількості варіацій звітів
- Технічних нюансів сайту і бази даних
- Додаткових вимог замовника
Відгуки
Відгуки
Серед наших клієнтів можна зустріти 2 типи компаній:
- великий і системний бізнес
- компанії, які стали великими і системними завдяки нам :)
Під час роботи над проектами ми завжди тримаємо зв'язок з клієнтами, щоб оперативно отримувати фідбек про ефективність digital-маркетингу.
А іноді ми отримуємо такі приємні відгуки.
Готуєте інформацію
для керівництва?
1. Прорахуємо проект і надішлемо комерційну пропозицію
2. Допоможемо підготуватися до захисту бюджету