Давайте обговоримо
ваш проєкт

    Azmol British Petrochemicals Виведення на ринок нового продукту – реагент AdBlue

    Клієнт

    "AZMOL British Petrochemicals" - нафтохімічне підприємство, яке з 1937 випускає на ринок моторні олії для легкових, вантажних автомобілів та спецтехніки. А також мастила і різні мастильно-охолодні рідини.

    З 2016 року у співпраці з Британською компанією "Global Lubricants Ltd" на заводі відбулася повна реорзанізація заводу та запуск нової лінійки продукції з європейським рівнем контролю якості.

    На даний момент олії Azmol мають допуски світових автовиробників. Таких як Volkswagen, Porsche, BMW, Mercedes, MAN та інші.

    Завдання

    Запустити на ринок новий продукт - реагент AdBlue, призначений для очищення вихлопних газів дизельних двигунів, а також зниження витрати палива.

    На даний момент на ринку є ряд виробників даного реагенту. Проте тільки завод Azmol має сертифікат європейської асоціації VDA, яка є власником торгової марки AdBlue.

    Складнощі у просуванні

  • AdBlue використовують тільки на авто з нормою викидів Euro4 та вище

  • Ціна трохи вища, ніж у несертифікованих продуктів

  • Відсутнє регулювання викидів на законодавчому рівні

  • Відсутня культура екологічності

  • Вузька цільова група: автопарки, АЗС
  • Дослідження

    Було проведено дослідження ринкового середовища на формування пріоритетних цільових груп.
    За результатом ми виділили чотири групи:

  • Транспортні компанії та автопарки
  • Дрібний та середній ритейл
  • АЗС
  • Приватні покупці
  • За основну цільову групу було визначено саме транспортні компанії та автопарки. Було вивчено модель споживання реагенту залежно від регіону України, визначено осіб, які приймають рішення та обрано модель продажів.

    Інші групи були запущені як допоміжні.

    Що ми зробили:

    Провели аналіз конкурентів, який допоміг виявити сильні та слабкі сторони нашого та їхнього продукту. А також зібрано семантику для пошукової видачі в Гугл.

    Проаналізували цільову аудиторію для кращого потрапляння у біль та вимоги потенційного клієнта. На основі зібраних даних сформували чотири незалежні аудиторії.

    Налаштували системи аналітики, макро-мікро-мети для кращого відстеження дій відвідувачів та оперативного тестування гіпотез. Вивели дані по всіх майданчиках у Google Data Studio

    Налаштували та запустили в Google пошукову та медійну кампанії, надалі до неї додали відеокампанії з метою підвищити впізнаваність бренду.

    У Facebook протестували чотири непересічні аудиторії, після чого залишили найбільш ефективну і зайнялися поліпшенням цієї аудиторії. Наприкінці 3 тижня якість та кількість заявок значно зросла.

    З якими проблемами зіткнулися:

    Основною проблемою, що виникла у період просування, це дешевші та низькоякісні продукти конкурентів. В основному це були продукти з нерегульованим рівнем якості та відсутністю відповідних сертифікатів.

    Було внесено коригування до скриптів продажів менеджерів. Додали більше переваг нашому продукту та наслідків від використання низькоякісного реагенту.

    Кількість заявок

    223

    Тривалість сеансу

    00:02:50

    Вартість заявки

    $1,5

    Конверсія у продаж

    22%

    Показник відмов

    22%

    Рентабельність маркетингу

    340%
    Попередній проєкт Суші на дивані Наступний проєкт Новатек-Електро

    Давайте обговоримо
    ваш проєкт