Давайте обговоримо
ваш проєкт

    кейс Budiva Просування компанії з продажу будівельних матеріалів в Україні

    Клієнт:

    Компанія "Будіва" - це кваліфікована команда, яка допомагає реалізувати будівельні проекти з повною технічною підтримкою та завжди пам'ятає про важливість логістики при постачанні будівельних матеріалів. Працює по всій території України та має офлайн магазини у 6 великих містах України.

    Завдання:

    За допомогою реклами та маркетингових онлайн-активностей збільшити кількість звернень зацікавлених людей із сайту компанії

    Канали:

    Рекламна мережа Google

    Період:

    Повний звіт за 2021 рік.

    Що ми зробили:

    Для поставленого завдання було обрано рекламу в мережі Google.

    Так як ми планували вести трафік на сайт, перш за все ми розпочали з повної перевірки та тестування системи аналітики.

    Ми перевірили:
    факт і коректність встановлення на сайт Диспетчера тегів від Google
    коректність спрацьовування коду аналітики, наявність помилок, дублів за його активації
    коректність налаштувань та працездатність цілей в Аналітиці
    коректність надсилання даних в Google Рекламу

    Усі знайдені помилки та непрацюючі елементи ми усунули і все налаштували коректно. Всі конверсії, скоєні на сайті, реєструвалися і передавалися в обліковий запис Google реклами.



    Після цього можна було розпочинати налаштування рекламних кампаній.

    За погодженим із замовником напрямком ми налаштували такі рекламні кампанії:

     

    Пошукові:
    – Фасад та гідроізол. \ Мембрана Planter
    – Утеплювачі \ Екструдований пінополістирол
    – Утеплювачі \ Технічна ізоляція
    – Утеплювачі \ Базальтова вата
    – Скатні покрівлі \ Горищні сходи
    – Скатні покрівлі \ Мансардні вікна
    – Скатні покрівлі \ Водостічні системи
    – Плоскі покрівлі \ Мастики та праймери
    – Плоскі покрівлі \ Євроруберойд “Техноніколь”
    – Фасад та гідроізол. \ Зливові системи
    – Шинглас \ Бітумна черепиця
    – Hauberk \ Фасадна плитка
    – Базальтова вата – за конкурентами
    – Руберойд – за конкурентами

    – Контекстно-медійні:
    – КМС – з аудиторії ремаркетингу

    Результати:

    Просування відбувалося в період 1 січня 2021 – 24 грудня 2021 року (ми продовжуємо співпрацю і далі).

    За цей період ми отримали такі показники:

    Отримано трафіку

    37 273 користувача

    Кількість нових відвідувачів

    35 881 користувача

    Показник відмов

    60,39%

    Кількість переглянутих сторінок на сеанс

    2,21

    Порівн. тривалість сеансу

    01:11

    Коефіцієнт конверсії сайту

    6,37%

    Кількість відпрацьованих цілей на сайті

    3 043

    Вартість звернення

    -34%
    Попередній проєкт Новатек-Електро Наступний проєкт Просування апартаментів в Одесі

    Давайте обговоримо
    ваш проєкт