Клієнт:
Компанія "Будіва" - це кваліфікована команда, яка допомагає реалізувати будівельні проекти з повною технічною підтримкою та завжди пам'ятає про важливість логістики при постачанні будівельних матеріалів. Працює по всій території України та має офлайн магазини у 6 великих містах України.
Завдання:
За допомогою реклами та маркетингових онлайн-активностей збільшити кількість звернень зацікавлених людей із сайту компанії
Канали:
Рекламна мережа Google
Період:
Повний звіт за 2021 рік.

Що ми зробили:
Для поставленого завдання було обрано рекламу в мережі Google.
Так як ми планували вести трафік на сайт, перш за все ми розпочали з повної перевірки та тестування системи аналітики.
Ми перевірили:
факт і коректність встановлення на сайт Диспетчера тегів від Google
коректність спрацьовування коду аналітики, наявність помилок, дублів за його активації
коректність налаштувань та працездатність цілей в Аналітиці
коректність надсилання даних в Google Рекламу
Усі знайдені помилки та непрацюючі елементи ми усунули і все налаштували коректно. Всі конверсії, скоєні на сайті, реєструвалися і передавалися в обліковий запис Google реклами.
Після цього можна було розпочинати налаштування рекламних кампаній.
За погодженим із замовником напрямком ми налаштували такі рекламні кампанії:
Пошукові:
– Фасад та гідроізол. \ Мембрана Planter
– Утеплювачі \ Екструдований пінополістирол
– Утеплювачі \ Технічна ізоляція
– Утеплювачі \ Базальтова вата
– Скатні покрівлі \ Горищні сходи
– Скатні покрівлі \ Мансардні вікна
– Скатні покрівлі \ Водостічні системи
– Плоскі покрівлі \ Мастики та праймери
– Плоскі покрівлі \ Євроруберойд “Техноніколь”
– Фасад та гідроізол. \ Зливові системи
– Шинглас \ Бітумна черепиця
– Hauberk \ Фасадна плитка
– Базальтова вата – за конкурентами
– Руберойд – за конкурентами
– Контекстно-медійні:
– КМС – з аудиторії ремаркетингу
Результати:
Просування відбувалося в період 1 січня 2021 – 24 грудня 2021 року (ми продовжуємо співпрацю і далі).
За цей період ми отримали такі показники:
