Клієнт
Онлайн-ресторан. Ринок – лише Одеса, за винятком віддалених частин міста.
Основний продукт - суші (назва говорить сама за себе). Як додаткові продукти в меню є піца, гарячі страви та салати.
Цілі і завдання
Отримувати максимально можливу кількість продажів.
Підвищувати та підтримувати впізнаваність бренду.
Канали просування
Контекстна та медійна реклама у Google.
Таргетована реклама у facebook & instagram.
Контент-маркетинг у Facebook та Instagram.
Додатково
Через кілька років у клієнта з'явився власний додаток для IOS та Android, який потрібно було просувати. Було зроблено повний ребрендинг.
Підключення Google Analytics 4, налаштування електронної торгівлі.
Запуск реклами програми та налаштування Firebase Analytics.
Хід виконання робіт
Оскільки ми розпочали свою співпрацю не з самого початку, а прийняли вже робочий проект, насамперед ми проаналізували стан справ щодо діючих кампаній та їх ефективності.
– провели аналіз ринку та можливих конкурентів;
– провели ціновий аналіз за позиціями з меню;
– виявили найкращі позиції з продажу;
– настроїли рекламні кампанії для запуску в Google;
– підготували рекламні кампанії для запуску у Facebook;
– Перевірили та налаштували цілі в Google Analytics;
– налаштували списки аудиторій для ремаркетингу;
– Налаштували електронну торгівлю.
Просування в пошуковій мережі Google:
Рекламні кампанії були розбиті за брендовими запитами та за загальними ключовими словами. Також була запущена DSA кампанія на охоплення ключів, які могли бути втрачені у звичайній пошуковій кампанії.


Аналіз ефективності рекламних кампаній
Після накопичення додаткової статистики, а також проаналізувавши старі кампанії було визначено, що ціна за клік за ключовими словами поступово зростає і стає вищою за допустиму. В результаті було прийнято рішення в Google зупинити пошукові кампанії з дорогими кліками та залишити лише брендову кампанію, а бюджет перевести на facebook.
Графік зростання ціни кліка:

Необхідно відзначити, що ринок у цій ніші занадто перегрітий і кількість великих гравців досить велика. Постійно доводиться шукати різні варіанти залучення клієнтів.
Статистика за загальним показником

За час проведення робіт вдалося досягти наступних результатів:
Дохід збільшився на 265%
Кількість транзакцій зросла на 238%
Коефіцієнт транзакції збільшився на 13%
Кількість користувачів збільшилася на 155%
Така велика відсоткова зміна більшою мірою викликана підвищенням бюджету, але паралельно з цим спостерігаємо пропорційне збільшення кількості транзакцій та збільшення доходу, що свідчить про правильно обрану стратегію маркетингу та витрати коштів.
Таргетирована реклама в facebook & instagram:
У соцмережах ми тестували кампанії з наступними типами націлення:
– Націлення на широку аудиторію;
– націлення на любителів суші та піци;
– націлення по житлових комплексах та новобудовах по радіусу;
Чоловіки та жінки віком від 20 до 50 років.
Тип оголошень: Одне зображення та відео, Карусель.
Приклади банерів:


Разом із клієнтом було розроблено щотижневу акцію на різні позиції з меню (до 10 штук). Було введено сезонні новинки, які змінювалися кожні три місяці, залежно від пори року.
Варто відзначити готовність замовника до різноманітних експериментів і тестів, така готовність дуже сприяє прагненню шукати нові шляхи залучення клієнта і дає можливість креативити на власний розсуд.
Як змінився сайт
Було

Стало

На новому сайті було повністю змінено дизайн, додано трохи анімації, спрощено форму замовлення, змінено видачу позицій та багато інших непомітних речей.
Просування програми
Період просування три місяці: з квітня до липня 2021 року.
Реклама програми в Google:
Було запущено дві кампанії, на встановлення програми для IOS та Android.
По закінченню рекламної кампанії було отримано 295 установок, з 1274 за весь період. Варто відзначити, що більшість установок припала на смартфони з платформою Android..

Загальні результати встановлення програми (Firebase Analytics)
Загальна кількість установок на момент написання статті 1274 шт. (Півроку від першого запуску), з урахуванням реклами програми в facebook.

Основна кількість установок припало на перші три місяці реклами, після цього ми “наздоганяли” користувачів ремаркетингом та новими нагадуваннями про додаток. Наразі клієнт стабільно приймає замовлення за допомогою мобільного додатка.
Підсумок
Було виконано великий обсяг робіт і найголовніше отримані позитивні результати як зростання прибутку підприємства. Найкращим компліментом та доказом ефективності нашої роботи є довгострокова співпраця з клієнтом.
Звичайно, в рамках величезної конкуренції завдання ускладнюється, але це стимулює до пошуку інших рішень.
На даний момент ми займаємося розробкою стратегії та шукаємо способи залучення нових клієнтів.