Клієнт
Апартаменти GreenWood розташовані на березі чорного моря. Територіально розташовані в елітному районі міста, неподалік від відомого туристичного району Аркадії. З одного боку межують із ботанічним садом, із санаторієм ім. Чкалова з іншого, мають панорамний вид на море.
Ціль та задачі
Оренда квартир подобово, постійне залучення цільових клієнтів. Пошук найбільш вигідних та ефективних варіантів просування.
Канали просування
Контекстна та медійна реклама у Google. Таргетована реклама у facebook & instagram.
Геолокація
Уся Україна.
Старт проекту
Квітень 2021 року.
Ми продовжуємо просування та співпрацю з клієнтом і досі на момент написання статті (листопад 2021).
Примітка
До моменту початку просування клієнт не просувався (рекламувався) на жодному з рекламних майданчиків.
Хід виконання робіт
Як зазначалося вище, було визначено просування двома джерелами рекламування, це Google, Facebook&Instagram.
Як основне джерело було вирішено використовувати Google пошук і як додаткові - Google КМС, Facebook та Instagram, для кампаній ремаркетингу.
Пошукові кампанії
Кампанії в пошуковій мережі Google ми розбили на 3 сегменти:
1. Загальні ключові слова, націлені на охоплення користувачів (клієнта), які шукають квартири подобово в Одесі;
Приклади пошукових запитів (ключові слова, введені користувачем), з найбільшою кількістю показів:

2. Ключові слова, орієнтовані на пошук квартири в районі Аркадії;
Якщо порівняти показники за CTR та кількістю конверсій за двома даними кампаніями, можна відразу помітити істотне зростання по кампанії з деталізацією ключових слів по локації Аркадія. Показники CTR другої кампанії порівняно з першою в середньому вищі на 35%. Що означає, що люди охочіше реагують на оголошення з другої кампанії.
Приклади пошукових запитів з найбільшою кількістю показів:

3. Ключові слова, спрямовані на пошук квартири біля моря.
По поточній кампанії можна також помітити досить високий CTR, але менша кількість конверсій.
Примітка. У стовпці “Конверсії” підсумкове верхнє значення відображає не всю кількість отриманих конверсій. За замовчуванням система показує лише ту кількість, для якої відображено пошукові запити. У нижній частині таблиці можна знайти рядок: “Інші пошукові запити” – де буде відображено кількість конверсій, що не ввійшли.
Приклади пошукових запитів з найбільшою кількістю показів:

Краткий итог
Если расположить кампании по эффективности, то получим следующую картину.
№1 – Квартиры в Аркадии
№2 – Квартиры у моря
№3 – Квартиры в Одессе
Это значит, что ключевые слова с большей детализацией и привязкой к локации, приносят лучший эффект и большее количество конверсий.
Также, в качестве теста была запущена умная поисковая кампания Google, которая дополнительно позволяла получать звонки в компанию, не переходя на сайт клиента. В итоге мы получили 211 звонков, без учета конверсий которые пользователи оставляли на самом сайте.
Заявки в основном собирались через форму моментального бронирования, а также через входящие звонки.

Графік 1
На поточному графіку представлена тенденція зростання трафіку та кількості бронювань за місяцями через форму бронювання.
Важливо відзначити, що безліч заявок надходило телефоном, деяким людям було зручніше і краще задати додаткові питання і після цього оформити броню. На жаль, на сайті не встановлений call-tracking і всі вхідні дзвінки відстежити не вдалося.
Все, що можна було відстежити щодо дзвінків, це кліки за номером телефону.

Графік 2
Тенденція зростання трафіку та кількості натискань на номер телефону для зв’язку.

Моменти, які необхідно відзначити
Одеса, це курортне місто, яке приваблює велику кількість гостей у літній період, підтвердження чого ми бачимо на графіках вище. У зв'язку з цим щодо зворотного зв'язку від клієнта, були ситуації, коли охочим забронювати номер доводилося переносити дату або зовсім відмовляти.
На текущий момент(ноябрь 2021), мы наблюдаем снижение активности и количество поступающих броней и это является нормальным явлением в рамках текущего бизнеса. Мы все также получаем определенное количество заявок на протяжении отчетных периодов.
Так что необходимо не забывать об этом моменте.
Ремаркетингові кампанії
У контекстно-медійній мережі Google, а також у Facebook&Instagram були запущені ремаркетингові кампанії, для залучення користувачів які рано відвідували наш сайт.
За підсумками після запуску ремаркетингової кампанії в Google було отримано всього 5 конверсій (без урахування можливих дзвінків). Кампанія виявилася неефективною і бюджет по ній був значно урізаний.
Банерів для медійної мережі Google

Графік 3
Залежність сеансів та кількості бронювань по місяцях через форму бронювання для ремаркетингової кампанії Google.
За підсумками після запуску ремаркетингової кампанії в Google було отримано всього 5 конверсій (без урахування можливих дзвінків). Кампанія виявилася неефективною і бюджет по ній був значно урізаний.
На графіку видно, що перший місяць ми отримали кілька конверсій, а за наступними місяцями пішла просадка.

Реклама Facebook&Instagram
Можна відразу ж відзначити, що ремаркетингова кампанія в Facebook показала себе зовсім інакше і дала зовсім інший результат – більш позитивний, ніж кампанія Google.

Графік 4
Залежність сеансів та кількості бронювань по місяцях через форму бронювання для ремаркетингової кампанії Facebook&Instagram.

Висновок
Головною особливістю даного проекту є сезонність, з наведених вище графіків можна це побачити. Зростання трафіку починається з травня місяця і у серпні спостерігається його пікове значення.
Також зазначимо, що пошукові кампанії з більшою конкретизацією показали кращі результати порівняно з ключовими словами загального характеру.
Ремаркетингові кампанії в Google не показали своєї ефективності, а ось кампанії у Facebook виявилися більш ефективними.
З цього варто зробити висновок, що необхідно пробувати різні варіанти і знаходити різні, більш ефективні способи рекламування.
Наразі ми продовжуємо свою співпрацю і плануємо запуск та тестування локальних кампаній Google та кампаній на YouTube.