Давайте обговоримо
ваш проєкт

    Новатек-Електро Розробка та повний цикл виробництва електротехнічної продукції

    Клієнт

    Українська компанія «Новатек-Електро» займається розробкою та повним циклом виробництва електротехнічної продукції.
    За запитами клієнтів можлива розробка та запуск у виробництво нових приладів. Продукція має європейський сертифікат та гарантію у 10 років, що значно більше ніж у конкурентів.
    Ведеться постійна робота над модернізацією продукції, поліпшенням її споживчих якостей, а також над створенням нових конкурентоспроможних виробів.

    Цілі і завдання

    Необхідно масштабувати бренд шляхом постачання продукції на іноземний ринок. Пошук дистриб'юторів.
    На даний момент на ринках вибраних країн представлені або китайські аналоги або дорожчі прилади з меншою якістю.

    Складнощі у просуванні

    Невідомий за межами України бренд
    Відсутність посадкових сторінок мовою цільової країни
    Вузька цільова аудиторія: дистриб'ютори електроніки

    Дослідження

    Було проведено дослідження ринкового середовища у різних регіонах, виявлено рівень попиту, проведено аналіз конкурентів їх унікальних торгових пропозицій та цін.
    На основі цього було обрано 8 країн для проведення запуску реклами:

    Болгарія, Узбекистан, Туреччина, Румунія, Грузія, Саудівська Аравія, Єгипет, Азербайджан, Македонія.

    Основною цільовою аудиторією були обрані люди, зацікавлені в реле та автоматизації електрики, а також в оптових покупках, великих поставках, B2B.

    Що ми зробили:

    Провели аналіз конкурентів, який допоміг виявити сильні та слабкі сторони нашого та їхнього продукту.

    Проаналізували цільову аудиторію для кращого потрапляння у біль та вимоги потенційного клієнта. На основі зібраних даних та досвіду просування на українському ринку сформували дві незалежні аудиторії.

    Налаштували і сегментували трафік з лід-форм в CRM-систему, розподілили потік по різним менеджерам. Було з’ясовано, що один з менеджерів добре розмовляє болгарською, інший Грузинською, третій чудово і зрозуміло говорить англійською. Виходячи з цього було вирішено протестувати даних менеджерів на дзвінках за відповідними їх мовними знаннями в країнах.

    В інших країнах первинна комунікація з потенційним клієнтом велася за допомогою месенджерів та пошти.

    У Facebook протестували дві аудиторії, що не перетинаються, після чого залишили найбільш ефективну і зайнялися поліпшенням цієї аудиторії. Наприкінці 3 тижня якість та кількість заявок значно зросла.

    З якими проблемами зіткнулися:

    На початковому етапі деякі країни отримали нецільові запити, був переписаний текст для кращого розуміння потенційним клієнтом оффера і ситуація виправилася.
    Мовний бар’єр, як і було очікувано, деякі клієнти неохоче йдуть на контакт якщо до них звертатися англійською, а не їхньою рідною мовою.
    Невідомість бренду в цільових країнах і страх купувати продукцію у великих обсягах, без безкоштовного тестового періоду. Було вирішено шляхом запуску охоплювальних кампаній на впізнаваність бренду, інфо-статей та відеооглядів.
    Небажання брати трубку, якщо номер не відповідає коду цільової країни. Після тестування та подальшої закупівлі місцевих номерів ситуація виправилася.

    Попередній проєкт Azmol British Petrochemicals Виведення ринку нового продукту. Реагент AdBlue Наступний проєкт Budiva Просування компанії з продажу будівельних матеріалів в Україні

    Давайте обговоримо
    ваш проєкт