Клієнт
Українська компанія «Новатек-Електро» займається розробкою та повним циклом виробництва електротехнічної продукції.
За запитами клієнтів можлива розробка та запуск у виробництво нових приладів. Продукція має європейський сертифікат та гарантію у 10 років, що значно більше ніж у конкурентів.
Ведеться постійна робота над модернізацією продукції, поліпшенням її споживчих якостей, а також над створенням нових конкурентоспроможних виробів.
Цілі і завдання
Необхідно масштабувати бренд шляхом постачання продукції на іноземний ринок. Пошук дистриб'юторів.
На даний момент на ринках вибраних країн представлені або китайські аналоги або дорожчі прилади з меншою якістю.
Складнощі у просуванні
Невідомий за межами України бренд
Відсутність посадкових сторінок мовою цільової країни
Вузька цільова аудиторія: дистриб'ютори електроніки
Дослідження
Було проведено дослідження ринкового середовища у різних регіонах, виявлено рівень попиту, проведено аналіз конкурентів їх унікальних торгових пропозицій та цін.
На основі цього було обрано 8 країн для проведення запуску реклами:
Болгарія, Узбекистан, Туреччина, Румунія, Грузія, Саудівська Аравія, Єгипет, Азербайджан, Македонія.
Основною цільовою аудиторією були обрані люди, зацікавлені в реле та автоматизації електрики, а також в оптових покупках, великих поставках, B2B.

Що ми зробили:
Провели аналіз конкурентів, який допоміг виявити сильні та слабкі сторони нашого та їхнього продукту.
Проаналізували цільову аудиторію для кращого потрапляння у біль та вимоги потенційного клієнта. На основі зібраних даних та досвіду просування на українському ринку сформували дві незалежні аудиторії.
Налаштували і сегментували трафік з лід-форм в CRM-систему, розподілили потік по різним менеджерам. Було з’ясовано, що один з менеджерів добре розмовляє болгарською, інший Грузинською, третій чудово і зрозуміло говорить англійською. Виходячи з цього було вирішено протестувати даних менеджерів на дзвінках за відповідними їх мовними знаннями в країнах.
В інших країнах первинна комунікація з потенційним клієнтом велася за допомогою месенджерів та пошти.
У Facebook протестували дві аудиторії, що не перетинаються, після чого залишили найбільш ефективну і зайнялися поліпшенням цієї аудиторії. Наприкінці 3 тижня якість та кількість заявок значно зросла.

З якими проблемами зіткнулися:
На початковому етапі деякі країни отримали нецільові запити, був переписаний текст для кращого розуміння потенційним клієнтом оффера і ситуація виправилася.
Мовний бар’єр, як і було очікувано, деякі клієнти неохоче йдуть на контакт якщо до них звертатися англійською, а не їхньою рідною мовою.
Невідомість бренду в цільових країнах і страх купувати продукцію у великих обсягах, без безкоштовного тестового періоду. Було вирішено шляхом запуску охоплювальних кампаній на впізнаваність бренду, інфо-статей та відеооглядів.
Небажання брати трубку, якщо номер не відповідає коду цільової країни. Після тестування та подальшої закупівлі місцевих номерів ситуація виправилася.
