Давайте обговоримо
ваш проєкт

    Кейс з просування Wellness Spa клубу преміум класу “Formula”

    Кейси

    Иконка просмотров 235

    Тематика

    Спорт, спосіб життя, здоров’я

    Клієнт

    Wellness Spa фітнес клуб преміум класу “Formula”

    Задача

    Генерація звернень з придбання карт, забезпечення необхідної кількості звернень для виконання плану продажів, брендинг, робота над популярністю фітнес клубу, його популярністю.

    Регіон просування

    Одеса, Україна

    Період просування

    Грудень 2018 – Серпень 2019

    Як ми досягли мети

    Для просування фітнес клубу і забезпечення потрібної кількості звернень, ми:

    • використовували рекламу в Google;
    • використовували рекламу в мережах Facebook і Instagram;
    • створили і підключили чат-бот в месенджері;
    • впровадили і налагодили роботу в СРМ системі Амо.

    Просування в мережі Google

    Для просування фітнес залу ми налаштували пошукові кампанії:

    басейн
    Фітнес клуб
    Тренажерний зал
    Фітнес клуб (по конкурентам)
    сквош
    Тренажерний зал (по конкурентам)
    йога
    Кроссфіт

    • Басейн
    • Фітнес клуб
    • Тренажерний зал
    • Фітнес клуб (по конкурентам)
    • Сквош
    • Тренажерний зал (по конкурентам)
    • Йога
    • Кроссфіт

    А також створили кампанію в Медійній мережі за аудиторіями:

    • ремаркетинг трафіку по басейну
    • ремаркетинг трафіку по фітнес клубу
    • ремаркетинг трафіку по тренажерного залу
    • ремаркетинг трафіку по сквошу
    • ремаркетинг трафіку з йоги
    • ремаркетинг трафіку по кроссфіту
    • таргетинг по особливої аудиторії по намірам
    • таргетинг по інтересам
    • таргетинг по сайтам конкурентів

    Основні запити, за якими користувачі переходили по рекламі на сайт:

    Результати просування в Google

    Реклама працювала з 8 грудня 2018 по 31 серпня 2019 роки (майже 9 місяців). У порівнянні з попереднім періодом (8 березня 2018 – 30 листопада 2018 роки) показники в динаміці наступні:

    • бюджет збільшився на 35%
    • кількість заявок збільшилася на 63%
    • вартість цілі зменшилася на 26%
    • коефіцієнт конверсії в заявку збільшився на 27%
    • коефіцієнт конверсії в продаж збільшився на 24%

    Нижче приведена діаграма, яка демонструє зміну цих показників в порівнянні двох періодів.
    Зверніть увагу, що ми не можемо розголошувати дійсні дані фітнес залу, тому діаграма демонструє динаміку зміни даних через їх порівняння.
    Тому всі досягнення за перший період роботи (попереднього підрядника) взяті як точка відліку для наших і взяті за 100% на графіку.

    Просування в мережах Фейсбук і Інстаграм

    У соціальних мережах працювали кампанії двох типів:

    1. Загальні кампанії просування фітнес spa формула:
      1. по басейну з метою повідомлень в месенджер
      2. по басейну з метою конверсій на сайті
      3. по загальній рекламі для повідомлень в месенджер
      4. по загальній рекламі з для конверсій на спеціально створеному лендінзі
      5. по ранковим тренуванням для охоплення
      6. по бассейнудля отримання лід-форм
      7. по персональним тренувань – конверсії на Лендінзі
      8. по гостьовим візитів – повідомлення
      9. по гостьовим візитів – отримання лід-форм
    2. Кампанії по акційними пропозиціями:
      по акції до дня народження фітнес клубу з цілями повідомлень в месенджер і отримання лід-форм

    по акціях на кожен місяць з цілями повідомлень в месенджер і отримання лід-форм
    Приклади креативів:

    Результати просування в соціальних мережах

    Реклама також працювала з 8 грудня 2018 по 31 серпня 2019 року.

    У порівнянні з попереднім періодом (8 березня 2018 – 30 листопада 2018 роки) показники в динаміці наступні:

    • бюджет збільшився на 263%
    • кількість заявок збільшилася на 337%
    • вартість цілі зменшилася на 22%
    • коефіцієнт конверсії в заявку збільшився на 32%
    • коефіцієнт конверсії в продаж збільшився на 17%

    Нижче приведена діаграма, яка демонструє зміну цих показників в порівнянні двох періодів.
    Зверніть увагу, що ми не можемо розголошувати дійсні дані фітнес клубу, тому діаграма демонструє динаміку їх зміни через порівняння.
    Тому всі досягнення за перший період роботи (попереднього підрядника) взяті як точка відліку для наших і взяті за 100% на графіку.

    За весь період просування розподіл по платним джерел було наступним: 51,7% лидов були з соціальних мереж, 32,8% лидов були з мережі Гугл і 15,5% лидов були з джерелом, який не вдалося визначити (це були дзвінки, а колл трекінгу у компанії не було).

    1. 5
    2. 4
    3. 3
    4. 2
    5. 1
    (0 голосов, в среднем: 0 из 5)

    Иконка просмотров 235

    Читайте також

    Просування стоматологічної клініки: SEO + PPC Просування стоматологічної клініки: SEO + PPC
    Кейс: Просування сайту Готелю Каліфорнія. PPC + таргетовану рекламу Кейс: Просування сайту Готелю Каліфорнія. PPC + таргетовану рекламу

    Давайте обговоримо
    ваш проєкт