Просування стоматологічної клініки: SEO + PPC
382
Основний упор замовник хотів зробити на залученні пацієнтів. На основі цього ми виділили кілька категорії потенційних аудиторій для просування:
Тематика
Стоматологія
Задача
Збільшити кількість записів і звернень в стоматологічну клініку
Регіон просування
Одеса
Період просування
Вересень 2018 – березень 2019
Кому буде цікаво
Представникам мікро і малого бізнесу з несформованим або малим попитом на їхню продукцію при невеликому бюджеті. Крім того, цей кейс просування сайту охоплює за допомогою різних інструментів інтернет-маркетингу, тому може виявитися корисним і для відповідних фахівців.
Авдиторії:
- Батьки дітей до 7 років
- Люди у віці;
- Широка аудиторія людей, які проживають навколо стоматології в радіусі 5 км.
Для виконання поставленого завдання ми використовували інструменти сервісу Google Adwords, а також рекламу в соціальних мережах Instagram і Facebook.
НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ В INSTAGRAM І FACEBOOK
З січня ми налаштували кампанію в обраних соціальних мережах з метою зібрати звернення всередині facebook.
Групи оголошень налаштовувалися з виключенням списку вчинили конверсію. Ось яких показників вдалося досягти:

Вересень – 85 лидов, 68 угод.
Так як стоматологія позиціонує себе як преміум, була гіпотеза зібрати звернення від іноземців, але як видно по скриншоту нижче, ціна ліда була занадто високою, навіть після оптимізації.

Після цього була гіпотеза зібрати контакти пацієнтів через лід-форми. Частково вона спрацювала, але якість лидов виявилося гірше ніж ми очікували, і було прийнято рішення відключити кампанію.
Наступна кампанія була реалізована наступним чином: Трафік йшов на статтю по базальної імплантації (саме профільне спрямування для цієї стоматології), після цього пацієнти залишали заявки на сайті, або дотискували ремаркетингу.

У цій кампанії вдалося залучити 55 лидов за ціною 0,74 $ за ліда.
НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ В GOOGLE
Була створені кілька рекламних кампаній (Імплантація, протезування, брендовий кампанія і загальні запити по стоматології).
ЗАГАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНІЇ В GOOGLE

За жовтень:
- Лідів – 21;
- Конверсія – 7,5%;
За листопад:
- Лідів – 78;
- конверсія – 6,17%
За грудень:
- Лідів – 54;
- конверсія – 6,9%
За січень:
- Лідів – 36;
- Конверсія – 7,56%;
За лютий:
- Лідів – 66;
- конверсія – 8,13%
За березень:
- Лідів – 45;
- конверсія – 7,27%
Seo просування сайту стоматології
Завдання
Збільшення органічного трафіку з пошуку
Етап 1
Роботи по просуванню які ми виконували на цьому етапі:
- Провели аналіз ніші
Аналіз в ніші допоміг визначити основних конкурентів стоматології, також в ході нього було виявлено що частина видачі по конкурентних запитах в цій ніші займають агрегатори.
В цілому було знайдено близько 50 стоматологічних клінік в регіоні просування стоматології клієнта.
Частина цільового трафіку припадала на майданчики агрегатори (отзовікі, каталоги, карти) з якими також необхідно конкурувати у видачі при просуванні.
Після того, як ми вивчили нішу, зібрали дані по конкурентах (контрольний профіль, структура, трафік і ін.) Ми визначили основні напрямки роботи по seo для стоматології клієнта.
Наступними кроками просування були збір семантичного ядра внутрішня оптимізація.
- Збір семантичного ядра
До того як приступити до збору семантики у клієнта був запитаний перелік надаваних стоматологічних послуг і пріоритетних напрямків, просуванням яких необхідно було зайнятися в першу чергу.
Далі нами було зібрано детальне семантичне ядро яке включало в себе конкурентні комерційні запити по послугах наданих даної стоматологічною клінікою.
За результатами нашого seo просування сайту стоматології вдалося домогтися таких позицій щодо пріоритетних напрямів

Після збору семантики ми були готові приступати до створення унікального контенту для категорій. Для цього ми склали тех задания копирайтерам, підготували зображення і інший медіаконтент.
Далі ми приступили до наступного важливого кроку seo просування – внутрішньої оптимізації.
- Внутрішня оптимізація
Перш варто уточнити, що до того як проект потрапив до нас в роботу на ньому були проведені редизайн, зміна функціоналу і повна зміна структури сайту.
Тому одним з перших кроків була настройка 301 редиректів зі старих старніцах на нові, переобход яких зайняв у пошукачів якийсь час.
Після цього ми стали впроваджувати стандартних для seo просування правок, а саме:
- Налаштували файли sitemap.xml і robots.txt;
- Запровадили канонікли на всі сторінки;
- Налаштували 404-у сторінку;
- Оптимізували швидкість завантаження;
- Знайшли і замінили всі биті і редіректнимі посилання які залишилися після перенесення;
- Налаштували ЛЗУ (рос. ЧПУ);
- Додали мікророзмітки.
Коли базові правки були внесені, а частина контенту була готова ми перейшли до наступного етапу просування.
Етап 2
На цьому етапі просування стоматологічної клініки ми зайнялися розширенням посилального профілю та on-page оптимізацією.
- Посилання
У порівнянні з конкурентами посилальна маса нашого сайту була помітно менше, внаслідок чого було прийнято рішення збільшувати кількість посилань за рахунок:
- крауд посилань
- вічних посилань в статтях

Ми регулярно займаємося збільшенням кількості майданчиків донорів, це допомагає постійно підтримувати динаміку приросту посилань, що є одним з важливих факторів просування стоматології в даній регіоні.
- On-page оптимізація
У міру готовності контенту ми створювали сторінки, наповнювали їх якісними і оптимізованими текстами, доповнювали зображеннями з фото нав’язуваних послуг, прописували метатеги, альти і відправляли в індекс.
За результатами цього нам вдалося в рази збільшити видимість сайту в Google, за рахунок розширення ядра запитів і підкріплення їх трастовими посиланнями

Також за рахунок підвищення позицій в пошуку збільшилася кількість денних заходів на сайт стоматології з органічного пошуку.

За пів року роботи по seo просування цієї стоматологічної клініки ми домоглися збільшення числа переходів з органічної видачі в рази:

Наша співпраця з даної стоматологічною клінікою все ще триває, і не дивлячись на наявність певної динаміки і зростання відвідуваності з органіки ми не збираємося зупинятися на досягнутому, продовжуючи просування цієї стоматології, і сподіваємося що через час зможемо оновити даний кейс і поділитися з вами новими результатами.
Сформувати цей кейс про просування стоматологічної клініки надихнуло нас, завдяки своїм результатам. Сподіваємося, ви почерпнули з нашого досвіду корисні моменти для себе і зумієте використовувати їх для досягнення ще більших успіхів!
UPDATE!
З моменту публікації нашого кейса пройшло вже майже 8 місяців, ми вирішили оновити інформацію і поділитися тим, що нам вдалося зробити за цей час.

Роботи по SEO оптимізації в цей час залишалися незмінними. Ми працювали з семантикою, збільшували кількість посилань на сайт, фіксили баги, молилися щоб апдейт Гугла пройшов гладко. Спрацювало.

На графіку видно як відразу після апдейта трохи просів трафік, з топ 5 в топ 10 пішли хороші СЧ ключі. Тривало це близько тижня – двох, після чого ключі які просідали впевнено стали в топ 3.
Останні пару місяців ми займалися дооптімізаціей комерційних сторінок, які перебували близько топ 20, підтримували їх посиланнями, трохи розширили використовувану на них семантику. Також працювали і з рядом інфо сторінок які публікували в цьому році і за якими була мінімальна кількість трафіку.
Також в кінці літа ми нарешті перенесли сайт на захищений протокол.
В результаті у нас вийшло вивести пару комерційних і інфо сторінок в топ 3 по ряду непоганих СЧ ключів які дали приріст по трафіку.

На графіку вище видно невеликий спад по показам в кінці серпня – початку вересня, що пов’язано з переходом на HTTPS. Тривало це близько 3х тижнів, після чого позиції повернулися на свої місця.
Ну от і все! Дуже сподіваємося що через час зможемо знову оновити кейс і поділитися цікавою інформацією по проекту 🙂 До зустрічі!